Tagit stygn...

kl 9.15 åkte vi hemifrån på morgonen. Åkte via Boden och hämtade ut ett paket och då träffade vi Jonas, Maria & Elmina och pratade med dem en stund. Sen åkte vi vidare till Luleå och tandläkaren.
Tomas sa att det ser fint ut i munnen men då vänstersidan fortfarande är svullen och ond tog han bara stygnen på höger sida. Vänster sida behöver få några dagar till på sig så på måndag ska jag tillbaka dit för att ta de stygnen.
När jag var klar hos tandläkaren åkte vi till moster Berith där vi fikade, pratade och tittade på gamla foton :-)
Sen åkte vi till bangården för att ge Therese hennes present eftersom vi inte träffats sen hon fyllt år. Efter det åkte vi via Karlsvik och hämtade några spännband och så till Statiol Gammelstad där vi hyrt biltransportsläp för att transportera hem opel som stått på Martins jobb.
Träffade Lena och "huskyligan" :-) jättekul med en pratstund även där.


Fr.v. Indra, Vita & Diva.
(Wolfmark Dizzy-Dazzler, Wolfmark Dolce-Vita & Wolfmark Daiqury-Diva)

När Martin kört upp Opeln på släpet och vi pratat färdigt med Lena så styrde vi kosan hemåt byn.
När vi kom hem lagade jag mat medan M körde bilen av släpet och in in garaget.

Nu har Martin åkt iväg för att lämna tillbaka släpet och sen ska han sova då han jobbar inatt.
Han kommer hem natten till lördag så nu är jag gräsänka några dar.
Vädret fortsätter vara alldeles för varmt och det tinar fort... :-(

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0