Björnskit

Igår tisdag blev det en rask promenad/lätt springtur tillsammans med Britta.
Kaffe & surr efteråt innan jag cyklade hem för att duscha.
Martin kom hem ungefär samtidigt.

På kvällen var det dags för träningskväll bakiplan som vanligt. Vi tränade inkallning samt lite agility.

Vi såg en film när jag kom hem och sen åkte vi ut och spanade efter djur.


Vi såg denna laddning med björnskit. Nalle hade nog passerat nån timme innan då skiten hunnit svalna men var väldigt mjuk och vi konstaterade att nallen endast hade växtfibrer i magen.


Denna högdräktiga älgko såg vi också. Samt en älg till på ett annat ställe.

Onsdag idag. Halvklar/växlande molnighet bjuder vädret på.
Kallt som tusan är det när man hann vänja sig vid den otroliga värmen som var under helgen.

Ikväll är det vägstädning som gäller för oss i Hundsektionen. Även imorgon kväll har vi det.

Annars händer inte så jättemycket utan det är ganska lugnt.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Tack för din kommentar, kram på dig :)

2012-05-30 @ 17:23:40
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Kattis

Fin bild på älgkon. Läskigt med björnskiten, såg en gång när Micke och jag var i skogen och plockade svamp innan vi skaffat hundarna. Då ville jag inte vara kvar där längre.

2012-05-30 @ 21:15:18
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0