Säsongsstart

Soligt och jättevarmt har det varit idag, nästan som en sommardag, helt underbart!! :-)

Blev en promenad med Britta på fm och det var så skönt! Sen drack vi kaffe och surrade bort nån timme.
Liftade med henne till mitt vägskäl när hon åkte till jobbet.

Duschade och lagade mig lite mat och åt.


Selene


Felix solmyser

På em blev det en träningssväng med spannet, första barmarkskörningen med gänget i år och det gick jättebra. Lååånga tungor blev det då det var varmt. De fick svalka av sig och dricka efteråt.

Sen hade vi säsongsstart bakiplan. Det var mycket folk och hundar! Jätteroligt att vi blev så många! :-)
Mest barn & ungdomar vilket är jättekul :-)

Efter det var det dags för hockey! Sveriges sista gruppspelsmatch, mot Lettland. Matchen slutade för en stund sen och Sverige vann med 4-0 :-)


Våran tomt är strandtomt nu när vårflöden är igång...

Nu är det snart dags att gå sova. Ska lägga mig på spikmattan och läsa en stund innan jag sover.

Hoppas alla har det bra!
Kram!




Kommentarer
Postat av: Kattis

Härligt att ni fick så fint väder. Hos oss verkar det aldrig bli varmt och tyvärr ser det ut som att vi ska få dåligt väder även denna helg. 3:e rad i så fall. Känns lite tungt. Längtar efter lite mer sol och värme nu. Vattennivån i sjön vid vår stuga är nu också högre än vanligt på grund av allt regn som kom förra helgen + snösmältning.

2012-05-16 @ 10:59:27
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0