Frisk luft

I dag på fm gjorde jag inget speciellt. Satt vid datorn, såg på tv och vilade.
Martin åkte iväg till jobbet kring 12.30.
 
Jag tog mig en kort promenad med Tarro och sen var jag ute på gården med valparna en och en och till sist fick Selene komma ut en liten stund hon med innan jag gick in.
 
 
Värmde mig köttsoppa och åt, såå gott! :-)
 
Funderar på att orka fara ut med Selene en liten sväng i kväll för i morgon ska det regna... får se hur jag gör.
Vill bli frisk så jag kan träna själv också! Så trist att vara jättesnorig!
 
Fick meddelande att Freddie, Asta & Panda kom fram till Rottneros redan sent i natt. I morgon torsdag kommer Eva upp dit från Skåne och får äntligen träffa sina små pärlor <3 Saknar dem samtidigt som det är väldigt skönt att bara ha mina egna kvar och kunna ägna all tid åt dem. Blir ju en hel del att göra trots allt.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Underbara bilder som vanligt :)
Imorgon bär det av .....
Det ska bli så skoj när ni kommer ner till Skåneland i sommar!!
Hörs på fredag <3

2012-09-26 @ 22:41:35
Postat av: carina jonsson

Ska ni behålla 3 valpar ?! eller har jag fel.....
Trist att du är dålig,hoppas det vänder snart.Själv sitter jag och nyser och nyser i skrivandes stund *hm,hoppas det inte är nå skit på gång. NU ska jag kika i skåpen och se vad jag kan få till middag.Sköt om dig och ha en fin helg/ kram <3
PS.Klart vi ska ses i sommar

2012-09-27 @ 15:22:08
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: Kattis

Är lite nyfiken på hur det kommer att fungera att ha 3 tikar som kommer att vara jämngamla tillsammans. Kan tänka mej att du kommer att ha fullt upp framöver med träning mm. På måndag börjar vid grundkurs 1 med Coffy. Kom ju aldrig med på någon valpkurs. Ska bli spännande att se vad det kommer att ge.

2012-09-27 @ 20:29:31
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0