Shopping m.m.

 I dag har jag varit på ranten igen. Först till Sävast och köpt en säck foder åt Tarro.
Sen till Storheden där jag var på Intersport och där shoppade jag mig 2 fleecetröjor samt en tunn mössa att ha vid skidåkning och löpning.
Var sen på Djurmagazinet och där köpte jag 2 nya filtar till hundarna som de ska få i hundhuset.
Sen åkte jag på Toys R Us där jag mötte upp min syster Annica för shopping & fika.
Vi strosade omkring bland alla leksaker ett tag och kikade efter presenter åt Julia, Annicas dotter, som snart fyller 4 år :-)
Sen gick vi till café Trend där vi köpte oss gofika och satt och surrade medan vi fikade :-)
Efter det gick vi på HM där Annica köpte en tröja åt mig i present, tack kära syster <3
Var in på Coop och handlade lite där också. Jag köpte en film och så Tomas Ledins skiva 40 år som artist.
Till sist var vi på Hööks då Annica skulle hämta nycklar av en kompis. Sen gick vi till bilarna och skildes åt och åkte hemåt.
 
När jag kom hem så tog jag hand om det jag köpt och sen gjorde jag mig mat och åt.
Efter det var jag ut och körde med Selene. 12,47 km på 54.52 minuter blev det idag. Duktiga gumman!!
Vi pausade vid Lassbyforsen, så vackert där. Gumman fick dricka och pusta ut en stund.
 
 
Nu blir det soffan och tv resten av kvällen. Så skönt det ska bli att bara koppla av för det har jag inte gjort på hela veckan. Martin är bättre nu och far till Storsien i morgon em om han orkar så han kan vara med på söndagens älgjakt samt styckning. Annars åker vi bara dit på söndag och hämtar köttet.
Jag har ont i halsen och är jättesnorig och matt så vi får se hur jag mår i morgon.
Ha en skön fredagkväll.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: William

härlig med shooping & myskväll:D

SV; Naw tackar SÅ Hemskt mycket! Blir galet Glad:D

2012-09-22 @ 12:03:41
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0