Bloggtorka?

Ja det kan man ju lugnt säga att det varit eftersom jag inte bloggat på snart 1 månad! Har aldrig hänt förr.
Men jag har inte haft nån lust bara, har inte gjort nåt speciellt heller men nu tänkte jag i alla fall skriva några rader igen! :-)
 
Dagarna rullar på som vanligt med min egen träning, rullskidåkning, gräsklippning, städ & tvätt, matlagning, hundträning osv...
 
I fredags var jag till optikern då det är 4 år sen sist och det kändes som att jag behövde kolla synen.
Höger öga, mitt sämsta öga, har blivit sämre medan det vänstra stabiliserat sig ganska bra nu "på äldre dar".
Om ca 2 veckor får jag mina nya fina glasögon. Converse heter bågen jag fastnade för, i lila, kanske måste köpa ett par lila converseskor då också? ;-)
 
I går lördag var jag iväg till Suobbat och fiskade tillsammans med Britta, Lasse, Anders, Johanna & Smilla.
En underbar dag vädermässigt med trevligt sällskap men fisket var inte så jättebra tyvärr. Själv fick jag ingen fisk alls, hade 3 hugg men de ville inte fastna på flugan. Britta & Lasse samt Anders fick några fiskar var.
 
 
Fisket verkar dock vara över för denna säsong i Suobbat så man får åka dit nästa år igen och hoppas på bättre med fisk! :Åtminstone för min del. När Britta & Lasse varit där tidigare har de fått många stora fina Öringar & Harrar.
 
Idag har det blivit ett styrketräningspass tillsammans med Britta.
Sen lugnt resten av dagen.
 
Nu är det middagsdags, pannkaka!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Känner igen det där med bloggtorka. Mellan varven kommer tankarna att jag kanske ska sluta blogga. Känns som jag inte har nåt särskilt att skriva om. Svårt att få tiden att räcka till ibland. Men så ett tu tre är man igång igen.

2013-08-12 @ 21:31:23
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Jag tror det är ett sommarfenomen? Tycker det varit stiltje i många bloggar nu...
Härliga bilder som vanligt, och kul med nya glasögon! Det skulle jag också behöva, de nuvarande är en smula repiga av nån märklig anledning... :P

2013-08-23 @ 11:18:58
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0