Kattilasaari

Idag har vi varit till Kattilasaari och hälsat på mamma & Bertil. Maria, Jonas & barnen samt Julia var också där.
Åt varmkorv med bröd, drack kaffe & fikade när vi kom dit.
Sen for jag ut och körde hundarna en sväng.
Körde efter ett skoterspår så hundarna behövde inte plumsa men p g a all nysnö så gick det ju ändå ganska tungt så det blev ett styrkepass även idag. Duktiga tjejerna!! :-)
 
Jag & mitt underbara tjejgäng <3
 
 
När jag kom tillbaka så blev det frukt & kaffe, surr med de andra och barnen har lekt & bråkat om vartannat... som det brukar vara.
Vi åt middag, jättegott med fläskfilégryta!
Såg på tv efter maten och drack kaffe och efter det åkte vi iväg hemåt.
Stannade till hos pappa & Ulla ett tag och surrade med dem. Selene fick komma in en stund och sen följde pappa & Ulla med ut och hälsade på valparna innan vi åkte hem.
 
Hundarna har fått mat och vilar nu nöjda.
Ska natta mig och sen ligga på spikmattan och läsa ett tag.
 
Det har snöat en del även idag. Hoppas nu att det får sluta snöa för nu räcker det.
Nu får det gärna frysa på lite igen så blir det jättebra före.
 
Hoppas alla haft en bra dag!
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0