Underbart väder

I dag har vi haft sol och -10, underbart!
Blev en skidtur med Britta mitt på dan och sen en dusch efter skidturen.
Sen var jag ut och körde hundarna och njöt ännu mer :-)
 
 
det var så vackert ute på stormyran och ute på älven när solen sken.
Stannade hos Britta och satte hundarna i en hundgård. Vi såg på teamsprinten i längd och där kom svenska damlagen 2:a och 3:a, bra jobbat! Tyvärr gick inget av svenska herrlagen till final.
Sen var det skidskytte, herrarnas masstart och där gick det bäst för Björn Ferry av svenskarna, han sköt fullt men var inte tillräckligt bra i skidåkningen och slutade 9:a. Ändå mycket bra så bara han kommer i bästa åkform så är han med och slåss om pallplatserna.
Sen selade jag på hundarna och körde hem.
Gav hundarna mat och körde in en kärra med ved.
 
Nu ser jag mest på tv resten av kvällen.
Martin kommer hem på ett tag och sen tidigt imorgon åker han iväg till Haparanda och blir borta till onsdag.
Det är invigning av Haparandabanan på tisdag.
 
För mig blir det hundkörning, skidåkning med mera...
 
Hoppas alla haft en riktigt härlig söndag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: bara anna

Så härligt ni har det!
Solen har jag inte sett på evigheter känns det som...

2013-01-13 @ 22:10:35
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Eva

Lite avundsjuk blir man allt :)
Underbara bilder som vanligt!
Idag blir bebbarna 6 månader!!
Fattar det knappt, vart tar tiden vägen?
Krama systrarna och mamma Selene från bebbarna i Skåne

2013-01-14 @ 08:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0