Vacker vinterdag

I dag har det varit underbart väder med sol och härligt med 8-9 minusgrader från morgonen.
 
Orkar inte med så mycket fysiskt just nu då jag fått ytterligare en släng av förkylning. Har en jobbig huvudvärk, lite tung i bröst & hals och lite slemhosta.
 
På förmiddan såg jag mest på tv. Idag var det korta klassiska lopp i Tour De Ski och Charlotte Kalla gjorde ett bra lopp och tappade inte så mycket tid. Däremot gick det sämre för Marcus Hellner som tappade mycket tid.
 
Efter skidorna var jag ut och körde mitt lilla spann. Körde svängen på ca 6 km och det gick finfint.
Så vackert ute, det hade blivit kallare och var -18 då.
 
 
värmde mig mat när jag kommit in efter hundkörningen och åt medan jag tittade på tv.
 
Varit hos Britta & Lasse och sett skidskytte & druckit kaffe.
 
Hundarna & Felix har fått kvällsmat och jag har tagit mig en skön dusch.
 
Nu tv resten av kvällen. Sen en halvtimme på spikmattan och läsa innan sovdags.
 
Grattis mamma & Bertil på eran 27-åriga bröllopsdag!! :-)
 
Imorgon blir det hundkörning, se skidor på tv och sen middag hos Jan & Hjördis.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: My

Otroligt fina bilder på hundarna ! :) Trevlig helg

2013-01-04 @ 21:14:40
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0