3 dagar kvar!

Nu är det 3 dagar kvar tills vi åker Dundret Runt Britta & jag! :-)
Tyvärr blev det ju dock sämsta tänkbara uppladdning denna sista vecka med tanke på att vi blev sjuka... nåja, det är inte hela världen och eftersom vi ändå inte kommer att åka särskilt fort så får det ta den tid det tar.
Är inte frisk än utan har huvudvärk samt lite ont i halsen och bröstet.
 
I går vilade jag mest och hundarna hade också vilodag.
Jag hade ut dem på gården en stund, först valparna en och en och sist Selene & Tarro tillsammans.
 
 
på kvällen var jag en sväng till Britta och vi planerade inköp för maten vi ska laga och ha med oss under helgen.
Vi åker på fredag fm och kommer hem på söndagkväll. Wickan, Natta & Casper följer också med. Det ska bli en rolig och trevlig helg! Det ser ut att bli kanonfint väder! :-)
 
I dag har jag vilat på fm. Sen varit ute med hundarna på slädtur och njutit i det vackra vädret.
 
 
sen har jag sett på Slottssprinten i Stockholm, Petter Northug vann herrarnas och Justyna Kowalczyk vann damernas.
Sen fick hundarna sin kvällsmat.
 
Martin kom hem för ett tag sen och då lagade jag en omelett som vi åt.
 
Lugnt resten av kvällen och hoppas på att få bli frisk till på lördag!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Fina bilder, sköt om dig! :) Kram

2013-03-20 @ 20:35:11
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0