70 år

Idag säger vi stort GRATTIS till min svärfar Jan som fyller 70 år! Hurra hurra! :-)
Vi ska dit och fira honom ikväll. Martins bror Andreas & hans sambo Jenny kommer också, det ska bli jättekul att träffa dem! :-)  Vi ska hämta dem på Kallax och sen åkte vi direkt till Jan & Hjördis.
 
Martin jobbar just nu så jag ska hämta upp honom efter vägen.
 
På morgon blev det ett träningspass för mig & Britta. Ett gympapass körde vi.
Druckit kaffe & surrat ett tag innan jag åkte hem för att duscha.
Har kokat mig lite mat och ätit.
 
Veckan som gick har bestått av det vanliga: Egen träning, hundträning, städ, tvätt och pyssel m.m.
 
Igår hade vi besök av pappa & Ulla. Det var en kanondag vädermässigt, så varmt & härligt.
Vi satt ute flera timmar och njöt.
Jag gjorde älgfärsbiffar med kokt potatis, sås & sallad som vi åt.
 
Efter maten så for pappa & Ulla hem då jag skulle skjutsa ner Martin till Boden.
 
 
 
Hoppas alla har det bra och får en fin vecka!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Så fina bilder. Vems är nobsen förresten - är det Nalle? Skönt att våren är på väg men nu får det gärna sluta regna. Vill att det ska bli lite varmare och torka upp nu när det närmar sig att vi ska börja måla.

2013-05-15 @ 11:59:01
URL: http://katticke.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0