Introduktionsdag 1

I dag har jag varit på den första av mina två introduktionsdagar på mitt jobb som personlig assistent! :-)
 
Klockan 10-16 och det har varit en trevlig & rolig dag tillsammans med kvinnan som jag är assistent åt samt den av assistenterna som jag ska ta över efter då hon ska ha barn. Blivit lite städning, långpromenad samt bakat. Det känns jättebra verkligen, personkemin kunde inte vara bättre! :-)
 
Helgen som var körde jag hundarna båda dagarna. 18 km på lördag och drygt 31 km på söndag. Underbart senhöstväder med strålande sol och några minusgrader. Såg 2 tjäderhönor på lördagen och 4 tjädertuppar samt en orrtupp på söndagen så nu har skogsfåglarna börjat visa sig mer. Kul för hundarna med lite viltkänning efter vägarna!
 
På söndag kväll när jag skjutsade ner Martin till Boden så var vi och hälsade på Fredrik & Lena. Mycket trevligt då det var jättelängesen vi sågs! :-)
Sen lämnade jag av Martin och hans packning på jobbet innan jag åkte hem.
 
Martin har praktik och är i Kiruna & Narvik de närmaste 3-4 veckorna.
 
På tisdag nästa vecka ska jag på min andra introduktionsdag på jobbet. Då med tjejen som jobbar de dagar jag inte jobbar. Sen jobbar jag även torsdag + fredag, då på riktigt så att säga! :-)
 
Lägger in några bilder på hundarna från veckan som gått :-)
 
 
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Fina bilder, hoppas du får en fortsatt fin vecka! :) Kram

2013-10-22 @ 17:30:08
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Postat av: My

Fina bilder, hoppas du får en fortsatt fin vecka! :) Kram

2013-10-22 @ 17:30:08
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0