Lycklig tjej!

I dag är jag superglad!! :-)
 
Kl 14 var jag på anställningsintervju och träffade en kvinna som behöver personlig assistans. Jag träffade henne, hennes två nuvarande assistenter samt en kvinna från assistansbolaget Frösunda. Vi pratade mycket och allt kändes jättebra för oss allihopa. Kvinnan bestämde sig direkt och ville ha mig som sin PA. Sååå kul :-)
 
Jag ska på introduktion måndag den 21/10, alltså om en vecka. Blir jättekul. Jag ser fram emot detta jobb!
 
Annars knallar allt på som vanligt. Man är fortfarande snorig men det går väl över snart hoppas jag.
Tränar mig själv, tränar hundarna osv osv....
 
Martin har teori så han är i Boden denna vecka. Sen ska han vara två eller tre veckor på raken uppe i Kiruna/Narvik för praktik samt uppkörningar.
 
Mot slutet av veckan verkar det ska komma snö. Få se hur mycket det blir och om det blir så.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättegrattis igen till jobbet! Kram <3

2013-10-14 @ 20:38:26
Postat av: Eva m töserna

Stort STORT supergrattis till jobbet :D
Krya på dig från din förkylning!!!!
I Skåne är det fortfarande varmt, fuktigt och inte de bästa träningsförutsättningar.
Inte ens racer Astan springer utan att "löddra"
Men vi är alla friska och krya :D
Många kramar från Skåneligan

2013-10-15 @ 11:26:20
Postat av: Kattis

Jätte grattis till jobbet. Önskar dig verkligen lycka till. Själv skrivs jag in på sjukhuset i morgon inför min knäoperation. Känns läskigt och jag är nervös som bara f*n.

2013-10-20 @ 14:44:56
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0