Grått & regn

I går och i dag har jag inte haft ute valparna alls då det varit grått och regnigt väder. De har det dock bra här inne i köket där de busar mycket :-)
Imorgon ska vi lägga trall i hundgården och då flyttar de ut dit för att vänja sig vid det livet också :-) blir skönt att få städa ur här i köket ordentligt då!


Underbara Nyx

I går på fm var jag och drack kaffe & surrade med Britta innan hon åkte till jobbet.
Sen tränade jag ett styrkepass här hemma med hantlar, boll & gummiband. Jag gjorde ett eget pass som jag döpte till BRB-pass då jag körde ben, rumpa & biceps :-) Blev ett härligt pass och det kändes i benen efteråt!
Skönt med en dusch efter träningen och gott med mat efter duschen!

På kvällen blev det en sväng hundträning med Lasse och hans hundar.

Vi var och tränade hundarna även kvällen innan.
När jag kom hem då så var Selene superglad och skuttade omkring när jag hade ut henne. Så efter att jag matat valparna for jag ut med henne med sparkcykeln och hon var så glad och det gick jättebra! :-) Körde bara 2 km så hon fick springa av sig lite.

I morgon på morgonen/fm blir det eventuellt ett träningspass tillsammans med Britta.
På em får vi besök av Lisa, Johan & Wille, blir kul :-)

Nu ska jag gå se tv ett tag innan det är sovdags!

Hoppas alla har det bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: william

så söt bild:D



SV; tackar:DDD

2012-08-23 @ 16:49:11
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0