Ganska skönt ute

-24 visade termometern när jag steg upp strax efter 8.30. Nu är det -21.

Varit ute på gården med hundara som har rejsat & busat och haft roligt :-)

Först fick Tarro komma ut själv en stund



sen Selene


hon busade som en tok med mig :)

sen fick de vara ute tillsammans





Martin kom hem för ett tag sen och vi har fikat, jag var såå kaffesugen! :-)

Ska laga mat på några timmar. Får se vad jag hittar på...

Träning imorgon på morgonen :-)

På lördag kväll är det tjejkväll här hos mig och det ska bli så roligt! Vi blir 6 stycken.
Äta och dricka gott, ha en rolig aktivitet, äta mer gott, surra och umgås :-)

Martin blir borta fredag kväll-söndag kväll då han jobbar hela helgen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Tack för dina kommentarer :)

Jag mår bra efter omständigheterna. Kram och sköt om dig!

2012-02-09 @ 09:44:56
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0