Sjukhusbesök

Idag har jag varit till Sunderbyn för besök inför borttagning av visdomständerna som börjar vara väldigt besvärliga och växer så de trycker mot inplantaten osv...
Först var jag på röntgen och det tog ett tag då det togs många bilder. Röntgensköterskan tyckte jag var så duktig på att sitta still men å andra sidan vet hon att jag har fått vara med om mycket då hon kände igen mig trots att det är måååånga år sen jag sist var där :-)
Efter röntgen gick Martin & jag till matsalen och köpte oss lite att äta. Martin åt fettisdagsmat men jag tycker inte om det. Jag åt en ostfralla och en kanelbulle.
Sen var det dags för besök på käkkirurgen där jag fick träffa tandläkaren och hans sköterska och vi pratade om vad som ska göras, hur de gjort vid tidigare ingrepp osv... Bokade in tid onsdag den 21 mars kl 10 för borttagning av tänderna. Jippi! :-)

Det har varit soligt och fint idag men det hann jag inte njuta av. Så nu på kvällen har jag & Selene varit ute på en skön promenad och njutit istället för det är varmt och stjärnklart :-)
Tarro har fått rejsa lite här på gården :-)

Martin åkte iväg och jobbade och kommer hem imorgon em om han inte blir sen för då kommer han hem när han slutar på torsdag istället.

Igår kväll blev det en slädtur med snöplums och hundarna var jätteduktiga :-)

Nu ska jag gå ut med maten åt hundarna och Felix och sen se på tv.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: My

Tack för din fantastiska kommentar! :D

2012-02-22 @ 10:17:16
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Kattis

Lustigt det där med visdomständer, själv har jag aldrig fått några. Däremot har jag kvar en mjölktand i överkäken trots att jag i sommar fyller 54 år. Hoppas det går bra med borttagandet. Min äldsta son tyckte att det var lite småjobbigt!

2012-02-22 @ 18:38:12
URL: http://katticke.blogspot.,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0