Skidtur

Imorse var det åter igen väldigt kallt med -26. Solen sken och det var vackert ute.

Bakade chokladmuffins på fm och efter att vi fikat så åkte vi ut på en skidtur Martin, jag & Tarro :-)
Jättehärligt var det och vi njöt alla tre. 4 km åkte vi. Det var -14 i skuggan när vi åkte men i solen var det betydligt varmare.

Senare åt vi middag och ett tag efter det var det dags att åka mot Boden då jag skulle skjutsa ner Martin eftersom jag måste ha bilen imorgon då jag ska till Kalix på jobbesök :-) Blir roligt och spännande!
Eftersom jag ändå skulle till stan åkte vi in tidigare så jag kunde vara med på ett träningspass på Ki och det var så härligt med träning! :-) Det var Britta som ledde passet och förutom jag var det endast 2 andra tjejer med idag. Roligt var att Helen var där och tränade så vi fick träffas och hann surra ett tag :-)

Har kommit hem för ett tag sen och duschat. Sitter nu och fikar lite och ser på tv.

Imorgon som sagt dags för besök på Musculus i Kalix för att se om det blir att jobba där! :-)
Håll en tumme eller två är ni snälla ;-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Åh men vad härligt :) Håller tummarna för dig!

2012-02-28 @ 07:49:02
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Ingela

Håller både tummar och tår. ;o)

2012-02-28 @ 07:58:15
Postat av: Kattis

Lycka till! Håller tummarna jag med!

2012-02-28 @ 14:49:42
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0