Genomslag

Idag blev det en promenad tillsammans med Britta, vi promenerade efter skoterspår. Såå trist det börjar vara nu för det är genomslag så man sjunker, ibland väldigt djupt :-( inget bra när det töar så här snabbt och dessutom spöregnade massor igår :-(
Gott med kaffe efter promenaden :-)

Blev en slädtur med spannet nu ikväll och det är bedrövligt tråkigt med det usla föret och hundarna sjunker mycket de med :-(  Blev bara 7,5 km slingan denna gång.

När jag & Selene kommit hem igen så gjorde jag iordning hundmaten. Tog mig en skön dusch och sen gick jag ut med maten åt hundarna och Felix.
Martin kom hem han också efter att ha jobbat hela dan.

Imorgon är det dags att åka till Luleå då Tomas ska ta bort stygnen i munnen. Få se vad han säger om vänstersidan eftersom den inte blir bra, om de har träffat nån nerv så det är därför eller om det blivit nåt så jag behöver pencillin för att det ska bli bra...
Sen kanske vi hälsar på hos vänner om någon är hemma. Kl 14 ska vi vara på Statoil i Gammelstad för vi har hyrt deras biltransportsläp för att transportera hem Opeln från Boden. När vi kommit hem och kört den av släpet åker Martin tillbaka med släpet och sen blir han borta till natten mot lördag då han ska jobba m.m.

Längtar till lördag då vi åker till Kattilasaari över helgen! :-) Vi ska fira Bertil så vi blir hela familjen med alla syrror, respektive och barn :-)
Jag ska ta med släden och köra där med Selene om det är före kvar vilket jag hoppas! :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det går bra hos Tomas imorgon. Jag ska dit den 12:e april, första gången sen jag bestämde mig för att låta lösgommen vara som den är :)

2012-03-27 @ 20:00:52
URL: http://wilmala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0