Paltmiddag

Idag har det varit varmt ute med endast några minusgrader, det har blåst mycket dock.

Vi var ute med hundarna på gården mitt på dan. Borstade av dem och sen fick de rejsa och busa ett tag. Sen tog vi in dem och duschade dem så fick de vara inne några timmar. Det är så mysigt att ha dem inne för det saknar man många gånger :-)
Sen fick de gå ut igen när de torkat och började vilja gå tillbaka till hundgårdarna.

Sett på skidskytte VM damernas distans där Helena Ekholm tog brons! :-)
Längdåkarna åkte sprint i Drammen och där blev Emil Jönsson bästa svensk med en femteplats.

Gjorde palt till middag då vi bjudit hit Fredrik & Lena och det var lika trevligt som alltid :-)
Jättekul att ses då det inte blir så ofta!

Hundarna & Felix har nyss fått sin mat och det är snart dags att gå sova.

Martin ska iväg och jobba imorgonbitti och kommer hem fredag fm.
För mig blir det en skidtur tillsammans med Britta imorgon på fm.

På fredag morgon ska jag till Ki och få massage. Smidigt att lifta med Britta när hon åker ner.
Jag har jätteont kring vänstra skuldran, bara man lägger handen där gör det ont :-( 
Det passar bra på fredag morgon för då åker jag hem med Martin sen när han slutat och då kan vi passa på handla i samma veva  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0