Pizza

På fm blev det en skidtur tillsammans med Britta. Jätteskönt! Solen kom fram medan vi var ute efter en mulen start på morgonen. Vi åkte 7,5 km så jag har åkt ca 1 mil idag, härligt! :-)

Väldigt skönt med en dusch när jag kom hem. Sen kaffe & fika tillsammans med Martin.

Det blev strömavbrott så vi åkte in till Boden för att äta då vi ändå behövde åka och handla.
Blev pizza på ängeln! Sååå gott :-)  Jag åt min favorit Al Capone som är med skinka, salami, bacon och köttfärs.
Var in på Djurmagazinet och köpte en bit expanderlina till min 2-spanns lina som jag har beställt.
Handlade på ICA Kvantum och sen åkte vi hemåt.

Ikväll blir det soffmys och filmtittande :-)

Imorgon ska Martin jobba extra och sen är han ledig helgen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Tack! Hoppas du får en fin dag idag!

2012-03-02 @ 09:38:18
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0