Soligt & fint

-21 i morse strax efter kl 8... soligt och härligt i alla fall.

Såg på Vasaloppet där Jörgen Brink vann för 3:dje året i rad! Härligt! :-)

Sen var Britta, Martin & jag ut och åkte skidor 7,5 km. Jätteskönt ute i solen!
Väldigt skönt med en dusch sen för jag var blöt i svett.

Larry kom och hälsade på så vi fikade och surrade medan vi såg på skidskytte & längdsprint på tv.
Carl-Johan Bergman tog medalj även idag, silver blev det denna gång. Han tog brons igår.
I längdsprinten blev det en härlig dag för svenska herrarna då suveränerna Emil Jönsson och Teodor Peterson fixade en dubbelseger! :-)

Martin åkte iväg för styrelsemöte på MBV och sen jobbar han så han blir borta till på tisdag em.
Jag var hos Britta och såg på damernas skidskytte. Helena Ekholm blev 5:a idag.
Vi drack kaffe och surrade ett tag innan jag och Selene promenerade hem.
Selene har varit ute på jobb idag då Lasse & Richard kört turister.

Gjorde mig gröt och åt, hundarna och Felix har fått mat.

Nu lugnt och skönt med tv resten av kvällen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Missade Vasaloppsstarten i år för exakt då sprang Coffy mot dörren och behövde ut å kissa. Typiskt! Vi hade -12 i morse och +16 inne. Stugan är inte precis vinterbonad. Ska strax krypa i säng tror jag, valplivet tar på krafterna och nu är det min tur att jobba en vecka och Micke ska vara hemma och valpledig. Ha det gott!

2012-03-04 @ 21:18:36
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: My

tack för din fina kommentar :) kram och ha en bra måndag!

2012-03-05 @ 12:21:31
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Härliga bilder mm hos dig :) Jag har inte mycket snö kvar nu efter lite drygt 1 vecka med sol och plus grader.Nu har jag putsat köksfönstren,hallfönstret samt speglarna...tror inte jag tar nå mer,ska ju tat lugnt med dessa rörelser,bättre att ta lite i taget ;) Sköt om dig och ha en fin vecka / kramar om <3

2012-03-05 @ 14:27:54
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: Eva & Qubus ..

Brrrrrr hugaligen vad kallt ni har det,här kan det vara någon enstaka minusgrad på natten men det är plusgrader under dagarna & det har varit strålande soligt några dagar nu åxå då är det underbart,jag längtar till 1:a maj då börjar husvagnsäsongen igen,det ska bli så underbart :-) Ha en härlig kväll kram..

2012-03-05 @ 16:06:08
URL: http://lejonkillarna.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0