Som en hamster

Jag ser ut som en hamster då vänstra sidan är som en halv tennisboll... skönt dock att det inte gör lika våldsamt ont som igår. Ont gör det men inte konstant.

Vilade och såg på tv hela fm. Kokade mig lite gröt och åt mitt på dan och sen promenerade jag över till Britta för att dricka kaffe och prata ett tag. Fick lift hem när hon åkte iväg till jobbet.

Nu på em/tidig kväll så har jag & Selene varit ut på en slädtur. Körde 4 km slingan även denna gång och nu på 19 minuter :-) sen körde vi hem så nu står släden här utanför.
Selene blev såååå glad när vi hade kört hem så när jag tagit av henne selen fick hon tokfnatt och rusade runt hela gården :-)























Käkar några mackor och ser på tv... fodaxen är framtagen för tining för på ett tag ska hundarna ska få mat.

Lugnt och stilla resten av kvällen och hoppas på att svullnaden försvinner inom några dagar så man ser normal ut igen! Och framför allt att det blir lättare att äta! Just nu är det inte så roligt.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Lider verkligen med dig. FÖRSTÅR att det är skönt o få det gjort o slippa besvären! :)



Kram <3

2012-03-22 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0