Som en vind...

Soligt & härligt är det idag! :-)

I morse när jag tittade ut genom köksfönstret satt Felix uppe på Tarros hundgård och balanserade omkring där ett tag...



På fm har jag bara vilat och sett på tv... har fortfarande kraftig huvudvärk till och från.

Mitt på dan tog jag & Selene en slädtur och njöt i det underbara vädret. 4 km blev det och hon var superglad och sprang som en vind en del av sträckan :-) 21 minuter tog vi oss runt på.









Helt underbart! :-)

Martin kom hem på fm och har sovit några timmar eftersom han inte sovit något inatt.
Nu har vi nyss ätit mat, det blev kokt potatis med stekt bacon & stekta ägg.

Vi ska hälsa på Magnus, Marika & Lovisa ikväll.
Sen blir det en film innan sovdags.

Imorgon kl 10 ska jag vara i Sunderbyn för borttagning av visdomständerna. Det blir att stiga upp kl 7 då vi måste åka 8.30. Blir väldigt skönt att få bort tänderna och slippa besvären av dem! Men jag gruvar mig lite smått eftersom just att dra tänder är det enda jag inte gillar, annars kan de göra vad som helst och jag kan somna i stolen...

Hoppas alla har en bra dag!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Skumt med visdomständer, jag har aldrig fått några däremot har jag fortfarande kvar en mjölktand i överkäken. Äldsta sonen tog bort sina förra året och det var väl lite småjobbigt efteråt innan det läkte. Men det går säkert bra! Lät härligt med slädturen. Själv har jag suttit i telefonen hela dagen och försökt hjälpa försäkringskassans handläggare som har haft olika slags dataproblem. Suck!!!

2012-03-20 @ 19:53:15
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Kattis

Glömde ju skriva att det såg så coolt ut med katten som balanserar på hundgården. Är fortfarande lessen över att jag var tvungen att ta bort Hasse, min finaste och mest speciella katt någonsin :-(

2012-03-20 @ 19:54:48
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0