Underbart

Idag har det varit en helt underbar dag med soligt & varmt. Nackdelen är ju dock att det töar alldeles för snabbt och fortsätter det så här kommer det inte att finnas nåt skoter/släd/skidföre i påsk :-(

Varit på utflykt till Hummelträsket med Lasse & spannet, Magnus, Marika & Lovisa och deras hundar samt Jonte & Anna och deras hund. Några har pimplat och så har vi grillat och haft så mysigt :-)





















När alla farit hemåt så fortsatte Lasse & jag & spannet mot Valvträsk och körde hela rundan så 2,2 mil blev svängen idag :-)





Körde hem med släden även idag, så skönt att ha den hemma och kunna köra direkt från gården :-)
Ätit, vilat och tittar nu på finalen av The Voice Sverige där jag hejar på Micke "Mojo" Nilsson!

Svullnaden har gått ner till idag så nu är jag inte svullen neråt halsen som jag var igår utan nu är det bara lite vid hakan och kinden. Hoppas på att det är ännu bättre till imorgon! Däremot har jag haft lite mer ont nu när det håller på gå tillbaka, skönt när det är över!

Hoppas alla haft en härlig fredag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Tack för din fina kommentar, ha en forts bra kväll! Kram

2012-03-23 @ 21:25:43
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Kattis

Oj så härligt ni ser ut att ha haft det medans jag har suttit inne och svarat i telefonen hela dagen. Fast roligt ibland att hjälpa folk så dom blir glada. Är det Magnus och Marika som har nobsen Kasper?? Försökte kika om jag såg honom på bilderna. Hann inte med någon TV i kväll, haft fullt upp med cykelmekk ikväll. Sov så gott!

2012-03-23 @ 21:54:29
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: toves träningsblogg

Hej ingela! :)

Ja nu är det tävling i sikte..

Ussh.. tycker inte om spindlar men annars ser du ut att ha det väldigt trevligt, fint väder verkar ni ha också. :)

2012-03-24 @ 19:05:15
URL: http://fitnessguru.se/tovelarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0