Fortfarande huvudvärk

Idag har det varit mulet väder och ett gäng plusgrader. Det töar verkligen massor nu och vägarna är snart bara.

Har mest legat i soffan och sett på tv även idag. Har fortfarande sprängande ont i huvudet och ögonen till och från... annars känns det bättre då jag knappt haft nån feber idag! Bara nu denna huvudvärk släpper så kanske man är människa igen!

Imorgon på morgonen ska jag ringa till Sunderbyn och höra om det gör nåt att jag är förkyld eller om de tar bort visdomständerna ändå... hoppas de gör det så jag får bli av med dem och slippa skjuta på det...

Martin har varit hemma idag och sovit på fm då han jobbar ikväll/natt... Han åkte iväg strax efter kl 17.
Han kommer hem imorgon fm och jobbar sen inte förrän på torsdag.

Jag har åkt släde ikväll, Lasse & jag var en tur med hundarna och vilket ös det var!! Riktigt flög fram med lastsläden! Det blirtufft för Malamuterna när det blir sån fart så de har svårt att hänga med.

Sen har hundarna och Felix fått sin mat. Själv gjorde jag mig några mackor och åt medan jag kollat på tv. Ska snart gå natta mig och lägga mig på spikmattan och läsa innan jag sover :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0