Nyårsfirandet

Igår firade vi nyårsafton tillsammans med Britta, Lasse, Wickan & Casper.
Britta, Wickan & jag lagade maten. Till förrätt laxpaj, varmrätt fläskfilégryta med rotsaksgratäng och till efterrätt chokladmousse med hallon, allt var såååå gott!!
 
 
sen spelade vi bingolotto. Martin vann en ny bingolott, enda vinsten för kvällen.
 
 
Efter det så smälldes det lite raketer
 
 
sen såg vi på tv, pratade, åt smått & gott och hade trevligt.
 
 
såg på tolvslaget på Skansen och skålade in det nya året
 
 
En stund in på 2013 var det dags för Martin att åka iväg till jobbet då han började jobba 01.15.
Jag blev kvar några timmar till och kom hem strax före 02.30. Då var det skönt att lägga sig och sova.
 
Sov dock dåligt och det känns idag. Steg upp ca 09.30. Gav hundarna mat, eldade och åt frukost medan jag såg på tv.
 
Varit ut på en slädtur och idag körde jag Selene, Bernard, Tiger & Bianca. Superkul :-)
Men fy vad mycket vatten det blivit på isarna nu :-( inget roligt med sånt här äckligt töväder!! Blir att undvika isarna tills det fått frysa ihop igen. Det ska bli kallare från torsdag så då blir det nog jättefina spår sen!
 
Nu är det fristilssprinten i Tour De Ski. Spännande!
 
Efter skidorna far jag ut och kör mitt lilla spann :-)
 
Martin blir sen så han kommer hem senare ikväll.
 
Hoppas alla haft ett trevligt nyår!
God fortsättning på 2013!!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bara anna

Mums, vad maten ser god ut! Fläskfilen skulle jag vilja ha recept på om den är lätt att göra. Gillar du att laga mat?

2013-01-02 @ 20:34:57
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Jennie o Exxa o Lova

Tack :-) Hon är väldigt söt... när hon vill ;-) Kul med släktingar, är de lika? Har du några kort på dem? God fortsättning!

2013-01-03 @ 21:13:48
URL: http://exxas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0