Febrig

Jag har varit bortrest fredag-lördag och varit på Vindelälvsdraget. Det har varit roligt och mycket hundar har man sett :-)  Lasse & jag var iväg för att lämna tillbaka Texas till Anna så nu är det gjort.
 
Idag har jag feber, kraftig huvudvärk och är snorig. Samma sak för Britta som är lite värre än mig...
Så typiskt att det ska komma just nu! Hoppas det går över snabbt så att vi hinner åka skidor nån sväng innan det är dags för Dundet Runt på lördag!!
 
Hela förmiddan låg jag i soffan och såg på tv och sov. Sen var jag ut och körde hundarna eftersom de nu stått 2 dagar och behövde får komma ut och springa innan valparna samlat alltför mycket energi och börjar bli för rastlösa och hitta på dumheter. Det gick bra och var härligt men mot slutet kändes det jobbigt då febern gjorde sig påmind.
 
 
Vilade ett tag när jag kom in igen. Hundarna har nyss fått sin kvällsmat så nu kan jag ta det lugnt resten av kvällen. Blir vila och se på tv.
 
Hoppas alla har det bra och har haft en fin helg!
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0