Vacker dag

När jag steg upp på morgonen var det -25, inte så lockande att gå ut då.
Pälsade på mig och var ut och matade hundarna och hämtade in tidningen.
Åt frukost och läste tidningen...
 
Senare på dagen var jag ut och körde hundarna. Riktigt härligt med strålande sol och -15.
 
 
Hundarna var jätteduktiga och vi fick en jättefin tur! :-)
 
Duschat, ätit och matat hundarna.
 
Nu tv resten av kvällen.
Martin jobbar och kommer hem imorgon em.
 
Imorgon på dan/em blir det en skidtur för mig & Britta.
På kvällen imorgon ska vi hälsa på Ann & Mats, det blir kul. Längesen vi sågs nu!
 
På onsdag kommer Gunilla, Melker & barnen och hälsar på, det blir jättekul det med! :-)
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Verkligen superhärliga bilder! <3 Kram

2013-03-04 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0