Påskafton

Efter en dålig nattsömn vaknade jag upp till ännu en strålande dag vädermässigt.
Efter en stilla morgon/tidig fm blev det utflykt till Krokträsket tillsammans med Britta, Lasse, Wichtoria, Natalie, Casper, Kristoffer & Gabriella. Jag körde släde med Selene och min lilla packning.
Blev en underbar dag ute på träsket.


På väg mot Kroken. Framför mig körde Britta & Casper på skotern och Wickan & Natta åkte på kälken med packningen.


Framme på Kroken. Lasse med spannet och Kristoffer & Ella åkte i släden.


Några pimplade, Casper var den enda som fick fisk, 30 små abborrar fick han!!


Natta myser i solen.




Läcker bild på Selene mot solhimlen :-)




Kristoffer & Casper på skotern.


Wickan & Casper.


Kristoffer & Natta på skotern.




Kaffe kokas.


På väg hemåt.


Inte så långt kvar hem.

När jag & Selene kom hem och jag satt in henne i hundhuset så gick jag in och packade upp grejerna. La Selenes mat i blöt och så tog jag en dusch. Gjorde mig några mackor och åt och sen gick jag ut med maten åt hundarna & Felix. Tarro fick först komma ut och rasta av sig en sväng.
Sen promnerade jag över till Britta & gänget och tillbringade kvällen där med mat, massa surr & skratt och lite lek och skoj :-)


Krisfoffer står på händer.


Ella står i brygga.


Flygande Casper.




Mysig eld.

När Kristoffer & Ella åkt hem till Boden så tog Britta, Wickan, Casper & jag en promenad ner till stormyran för att spana efter månen som var försvunnen... ingen måne så långt ögat nådde...

När vi kommit tillbaka och gått in och satt och åt lite kvällsfika då kom månen fram.


Fotade månen innan jag promenerade hem.

Nu är det bara gå sova för man är väldigt trött efter nästan en hel dag utomhus. En riktig toppendag har det varit.

Hoppas alla haft en fin påskafton!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Zara Hallman

Hej Ingela.

Vilken underbar dag som ni såg ut att ha där i krokträsket,(där fiskade min morfar mycket gädda)

Fina bilder och så hade du trevligt sällskap.

Mycket mysigt.

Hoppas du får en fortsatt fin påsk.

Kramar hälsa gänget.

Zara

2012-04-08 @ 02:02:23
URL: http://houseofchandeliers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0