Cyklat m.m.

Idag på fm var Marika & jag ut och cyklade, bra träning! Började dock med att min kedja hoppade av så vi fick slita och dra för att sen sätta den rätt igen... dessutom krånglar växlarna och bakbromsen... nåja, det gick framåt iallafall... svängen vi cyklade är 2,6 mil totalt om man kör hela svängen. Efter 19 km hoppade dock min kedja igen och denna gång trampades den fast så hårt att vi inte fick loss den... Lasse fick komma och hämta cykeln & mig medan Marika cyklade sista biten hem. Lasse fixade kedjan åt mig genom att ta loss hjulet och lägga kedjan rätt. Jag stannade kvar hos Marika ett tag och vi drack kaffe, surrade, åt mat och så fick jag se deras nya kanin som de köpt så nu har Lovisa 2 kaniner :-) den nya är en hane och är kritvit, så fin. De ska ta ungar på dem sen.

Gick bra att cykla hem sen då cykeln höll ihop hela vägen.
Pratade med Martin i telefon och sen tog jag ut valparna och var ute med dem i 1 timme :-)




Pandora


Astraea & Nemi diar


Eirene & Nyx


Nyx


Astraea pussas med Selene


Astraea


Nemi


Pandora


Astraea & Nemi


Nyx


Eirene, Nyx & Astraea


Hela familjen


Nemi

Låg sen och vilade ett tag då jag sovit som en kratta förra natten och är helt slut idag...

Nu ikväll har jag varit med Lasse och tränat hundarna. Längtar så till Selene är med och springer igen.
I mitten av nästa vecka får hon börja röra aktivt på sig igen så det blir härligt, som hon längtar!! :-)

Ser på fotboll nu, Barcelona-Manchester United som möts på Ullevi i Göteborg. Det står 0-0 med 9 minuter kvar.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Så underbart söta! :)

2012-08-09 @ 07:32:09
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0