Det gör oooont...

Idag på förmiddan körde jag ett pass styrketräning, så skönt! Så trist bara när man inte är riktigt fräsch och inte kan ta i ordentligt.
Duschade och åt efter träningen.
 
Mulet har det varit men skönt att det inte varit nederbörd idag eftersom det regnade hela dygnet igår. Ösregn!
Jag var in till Boden på förmiddan och shoppade lite samt handlade mat.
Martin & Roger var och jagade fågel med Tarro men såg bara nån järpe.
På kvällen var vi till Marika med familj och hälsade på då Marika fyllde år :-)
Sen såg vi på tv och vid 21.30 fick jag skjutsa in Martin till Boden istället för idag på morgonen som det var tänkt.
Sååå aptrist att köra i spöregn och kolsvart mörker :-(  nåja, det gick bra iaf. Låg i 60 ungefär hela vägen...
 
Nu på kvällen har jag först varit och cyklat en sväng med Lasse som åkte rullskidor.
 
Sen for jag ut med Selene med sparkcykeln. Så kul :-)
Blev dock en kortare tur än jag tänkt från början..  p g a en liten olycka...
Selene tvärstannade för att skita och då jag hade telefonen i ena handen efter att precis ha avslutat ett samtal och då endast höll i mig med ena handen samt bromsade med ena foten så hade jag ingen chans att parera då linan lindade sig runt hjulet och sparkcykeln for omkull... så jag slog mig ordentligt i vänster knä och armbåge, har ont som tusan speciellt i knät som nu är lite svullet :-/ fick även lite ont i höger ben och arm men inte alls som i vänster... detta hände strax efter att vi passerat Tjibbik som bara är några hundra meter hemifrån så jag körde bara till badstranden i Gunnarsbyn vilket blir 2 km tur och retur. Hade tänkt köra dubbelt så långt egentligen.
Det är 5 gången jag är ut med henne och hon börjar komma igång, så härligt! :-)
Bara hon får på sig lite hull också då hon i princip bara är skinn och ben just nu efter digivningen.
 
Blir lugnt resten av kvällen med tv-tittande efter att jag har gett valparna deras sista mål mat och även Selene & Tarro deras mat. Dags för det om ca en halvtimme.
 
Några bilder från ikväll
 
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så härliga bilder. Gillar speciellt himmelbilden :)

2012-08-28 @ 22:04:35
Postat av: Eva

Det går inte de här med telefon och hundkörning ....
Hoppas du repat dig!
Underbara bilder :)
Kramen

2012-08-29 @ 13:31:06
Postat av: Kattis

Aj vad otäckt det lät med vurpan du gjorde. Hoppas det inte blev så farligt med knät och armbågen. Fina bilder annars!

2012-08-29 @ 21:15:48
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0