Fullmåne

I dag har jag varit och kört hundarna i strålande väder, härligt fast det var -20 men jag var ordentligt klädd.
Körde svängen som är ca 6 km även denna gång. Det gick finfint trots lite kärvt före.
 
 
sen tog jag ut Tarro på en liten promenadsväng och han var glad & busig :-)
 
Kokade mig mat och åt och tittade på tv några timmar.
 
Det har blivit -25 nu under kvällen så det är kallt, men otroligt vackert då det är fullmåne
 
 
 
Hundarna är matade och jag har tagit en varm skön dusch.
 
Kollar just nu på Hot Shots 2.
Sen blir det spikmattan och läsa innan sovdags!
 
Lördag imorgon, då börjar Tour De Ski. Heja Kalla & Hellner och övriga svenska deltagare!
Jag ska ut en sväng med hundarna om det inte är alltför kallt. På söndag blir det snöstorm och då blir det vilodag!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Fina bilder och gott nytt år :)

2012-12-29 @ 14:50:29
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Postat av: Kattis

Ja det var verkligen häftigt med fullmånen i går kväll. Skönt att kunna promenera utan pannlampa men idag har snön vräkt ner och det är ff mulet. Vi tittade på filmen "Hungerspelen" i går kväll. Har läst böckerna och var nyfiken på hur filmen var.

2012-12-29 @ 19:57:06
Postat av: Bara anna

Hej!
Hur länge har du kört hundspann? Är det svårt att lära sig eller?

Oj oj, snöstorm låter mindre kul....

2012-12-29 @ 22:45:41
URL: http://annacecar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0