Kvällstur

I dag blev det en kvällstur med hundarna. Det gick jättebra och de brydde sig inte alls om att det var mörkt :-)
Körde samma runda som de två senaste gångerna.
 
 
 
Efter att jag kört så tog jag en dusch, matade hundarna och sen promenerade jag över till Lasse.
Han, Anders & Marika var ut och körde första slädturen för deras del. När de kom tillbaka blev det kaffe & surr.
Fick skjuts hem när Anders åkte hem mot Luleå.
 
Tarro fick sig en rastpromenad och nu tittar jag på tv.
 
Läggdags på ett tag.
 
Imorgon blir det en hyfsat tidig morgon. Lasse & jag ska staka ut ett spår över Krokträsket där vi kan köra med hundarna eftersom Brännbäcksvägen varje år plogas upp de första 2 km för en pimpeltävling på Krokträsket så därför måste vi ha en väg att kunna köra för att ta oss via träsket.
 
På lördag är det dags för julbord! Åh vad gott det ska bli!
Britta, Lasse och vi ska till Pålkem och äta på Ekorrbo.
 
Det snöar förresten, underbart! Äntligen räntar det på så vi får tillräckligt med snö! :-)
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Trevlig helg :)

2012-12-14 @ 13:48:24
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0