Äntligen sommarvärme!

Tjohoo vad härligt det var att vakna imorse till strålande väder och varmt ute!! :-)

Blev en springtur ensam på fm, dusch och mat efter det.

Sen har jag klippt gräsmattan och fått lite mer motion. Selene låg ute på verandan hela tiden medan jag klippte. Jag hade 3/4 byxor och bikiniöverdel på mig och det var härligt, kom lite smått regn som var skönt svalkande.
Efter gräsklippandet var det sååå gott med en glass! :-)

Det mulnade igen ordentligt mot slutet när jag klippte gräset och efter att jag ätit glassen gick jag & Selene ut för att borsta av henne och pang så bara vräkte regnet ner så vi fick rusa in!

Tisdag idag vilket innebär träningskväll bakiplan kl 18, jag får se om jag far dit en sväng.
Martin kommer hem efter 21 nån gång. Sen åker han iväg inatt igen. Han behöver inte sova mer än några timmar här hemma då han ska köra till Haparanda och sen sova där.

Igår kväll var det underbart väder och jag var iväg med Lasse en sväng när han skulle fara uppåt älven och prova fiska lite. Jag tog med mig kameran för att fota lite natur och här kommer lite bilder.




Fin Harr som han släppte tillbaka i älven :-)

















Hoppas alla har det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jätte fina bilder! Provade du att fiska själv någonting? Vi fick också en solig dag idag men var iväg till lägenheten en sväng för att hämta flera flyttkartonger som vi ställde in i huset.

2012-07-05 @ 21:14:44
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0