Besök m.m.

På söndagkväll hade vi ju besök av Jan & Hjördis samt Fredrik & Lena. Mycket trevligt!! :-)
Vi fikade och surrade samt att de gillade valparna såklart ;-)

I går måndag blev det en springtur/promenad samt ett gympapass tillsammans med Britta. Skönt!
Det var så otroligt kvavt ute så man dröp av svett trots att det inte blev någon ordentligt springtur.

Senare på kvällen var jag ut med Lasse och tränade hans hundar :-)

Tisdag idag. Blev en promenad samt ett litet mage/rygg pass tillsammans med Britta på fm. Kaffe & surr efteråt.
Fick skjuts hem så Britta ville kika på valparna nu när de börjar vara igång mer och ser världen :-)
Jag hade en tjälknöl i ugnen som jag la i saltlag innan jag tog mig en dusch.
När Martin kom hem satte jag igång att göra potatisgratäng och sen kokade jag pepparsås till.
Pappa & Ulla kom hit kl 16. Så roligt!! De kikade på valparna och fotade sötnosarna :-)
Vi satt ute och åt i det soliga varma vädret, så skönt!
Kaffe & fika en stund efter maten. Nu har de åkt hemåt för en stund sen.


Eirene & Astraea


Pandora myser med mamma


Hela tjejhögen


Felix myser


Tarro


Martin, pappa & Ulla

Nu ska vi avsluta kvällen med en film innan läggdags.

Imorgon jobbar M och kommer hem på torsdag morgon.
På dan/em på torsdag åker vi en snabb sväng till Kalix och grattar Wilma som fyller 6 år <3
Sen åker M och jobbar igen samt ska vara på järnvägsföreningen hela helgen och sen jobba igen.
Jag ska skriva en bok som heter "Mitt liv som tågänka" ;-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0