Snart dags...

... för valparna att komma ut till oss i stora världen! Så spännande! :-)
Fotade Selene igår kväll, dygn 61 var hon på då.



Igår på dan var jag ut och sprang en sväng samt körde några övningar med boll & gummiband innan jag stretchade. Duschade och åt sen.

På em/kvällen åkte vi till Boden för att hälsa på och gratta Helen som fyllde år :-)
Vi fikade, surrade, kastade ringar och pil och hade trevligt. Handlade innan vi åkte hemåt.
Såg en film innan vi gick och la oss.
Jag sover i köket med Selene nu när det närmar sig valpningen.

Torsdag idag. Martin är på järnvägsföreningen och pysslar där. Jag har varit ut och sprungit även idag samt körde några övningar innan jag stretchade. Duschade och åt mat efter träningen.

Det är varmt & skönt ute trots att solen inte skiner riktigt hela tiden då det är en del moln på himlen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0