Städat m.m.

I natt fick jag vara ut med Selene flera gånger då hon var lite lös i magen i går... bl.a. vid 02-tiden och då var det underbart ute!


Natthimmel

tidigare under kvällen tog jag lite blombilder







I dag var det soligt & fint från morgonen men sen har det mest varit halvklart och lite solsken ibland.
Martin åkte iväg till jobbet vid lunchtid och kommer hem imorgon kväll.

Jag har städat övervåningen. Dammsugit, dammtorkat & skurat samt bytt sängkläder.
Kokade mig gröt och åt mitt på dan.

Sen har jag varit ut och sprungit tillsammans med Britta. Jätteskönt!! Och fast vi inte sprang så fort rann det svett när vi kom hem till Britta då luften är kvav, få se om det blir åska. Kom regnstänk medan vi sprang.
Drack en kopp kaffe och pratade bort en stund och sen promenerade jag hem.

Selene & valparna låg och vilade och det var lugnt medan jag varit borta. Skönt.
Jag körde lite övningar innan jag stretchade. Det blev benböj & marklyft med gummibandet, plankan, rumplyft & situps samt avslutade med bicepsövning med hantlar. Sen stretchade jag och efter det var det väldigt skönt med en dusch! :-)
Kokade mig ägg och åt sen, gott!


Nemi


Pandora


Så gulligt <3 Nyx med benet om Nemi. Eirenes huvud t.v. samt Pandora som ligger längst bort t.h.

Nu är det lugnt resten av kvällen. Ska strax göra iordning mat åt Selene och Tarro.
Tarro ska få komma ut och springa iväg och rasta av sig innan han får sin mat. Felix får mat samtidigt som Tarro.



Imorgon ska det regna. Få se om det blir så.

Hoppas alla har det bra!
Kram!






Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, vad fort valparna växer. Kan tänka mig att det är en hel del pyssel och mycket att tänka på när man har fått valpar. Selene verkar ju vara jätte duktig fast det är hennes första kull. Hoppas hon är bättre i magen nu. Svante kräktes ordentligt vid lunchtid, naturligtvis på en matta. Hade fullt sjå med att få bort det, Coffy skulle dit och smaka när jag hämtade papper för att torka upp.

2012-07-20 @ 17:06:39
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0