15 cm

Idag är Selene på dygn 35 = 5 v och går imorgon in i v 6.
Vi konstaterade idag att det verkligen hänt saker för då Martin förra veckan kände på henne i bakre delen av buken precis framför bakbenen, där hon alltid varit så himla smal och han brukar nå runt med fingrarna när han sätter ihop båda händerna, så fattades det kanske 6-7 cm för att han skulle nå runt. Idag var det ca 15 cm som fattades!! Så nog har buken vuxit :-)


Selene dygn 35

Torsdag den 28:e ska vi in och röntga henne för att se hur många valpar som finns i magen, det blir spännande!!  :-)

Idag på em har jag varit hos Marika & Lovisa några timmar och haft trevligt med dem :-)

Nu kollar jag på fotbolls-EM och matchen Sverige-England. HEJA SVERIGE!!!!!!

Imorgon fm ska vi åka till Boden och köpa blommor till mina utekrukor så jag kan göra lite fint här ute :-)
Sen åker Martin iväg och jobbar och blir borta till måndag kväll.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj vad spännande det måste vara att få veta hur många valpar som gömmer sig därinne i magen. Jag har varit i Göteborg några dagar hos min yngsta son. Han har ingen TV och jag gillar just inte fotboll men hur det var slog vi på radion och lyssnade var ju riktigt spännande ett slag men sen gick det ju som vanligt. Sverige förlorade :-(

2012-06-17 @ 20:36:19
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0