Anar en förändring

Igår fredag var det 21 dygn sen parningen och när Lasse & jag skulle ut och träna spannet så reagerade jag när jag selade på Selene, nu börjar man ana att hennes kropp håller på att växa :-) spännande!!
Vi körde 2,7 mil och pausade 3 ggr så att hundarna fick pusta ut ordentligt och så avslutade vi med bad som vanligt.







När jag & gumman kommit hem igen så fikade Martin & jag och sen åkte vi och hälsade på Marika & Lovisa och nya familjemedlemmen Nalle som är en valp efter deras egen Kasper :-) Magnus jobbade så han var inte hemma. Spännande att se hur det går för Nalle i höst! Kasper är en suverän jakthund och vi får hoppas Nalle ärvt hans superfina anlag!

Lagade mat och åt när vi kom hem. Sen åkte Martin iväg för att jobba helgen och kommer hem på söndag em.

Britta & jag tog oss en skön promenad och sen drack vi kaffe, surrade, åt popcorn och såg finalen i Let´s Dance. Jättebra danser av båda paren och Anton & Sigrid vann precis som vi hoppades! :-)

Lördag idag. Mest mulet och regn ska det vara hela helgen.

Var dock lite blandat med mulet/regn/halvklart/sol under förmiddan.
Under em mulnade det igen helt och nu regnar det mest.

Blir ändå en liten promenad snart tillsammans med Britta.
Sen tv resten av kvällen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Nämen va spännande, har Marika skaffat en ny nobsvalp?? Hur kommer du att göra om Selene får valpar, behåller du/ni en valp då?

2012-06-04 @ 10:20:54
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0