Blommor

På lördag var vi in till Boden och köpte blommor till utekrukorna.
Jag shoppade mig ett linne på H&M och en BH på Lindex.
Vi åt på Ming och jag åt min favorit friterat fläsk med jasminris och sötsur sås, gott gott som vanligt.
Sen handlade vi på ICA innan vi åkte hem.

Lördagen bjöd på den enda riktiga sommardagen hittills då det var underbart väder hela dygnet, så skönt!

Martin har jobbat i helgen samt varit på järnvägsföreningen idag och han kommer hem nu ikväll.

Blev en träningssväng med spannet igår och vi körde 2,6 mil men Selene fick bara springa 11-12 km sen tog jag ur henne så fick hon åka resten av turen.

Idag har jag varit ut och sprungit en sväng samt kört några styrkeövningar.
Jag kan bara springa sakta annars gör det för ont i revbenen. Men skönt att röra på sig var det :-)







Endast 4 dar kvar till midsommar. Hoppas det får vara strålande väder då så man kan vara ute!
Vi ska fira i Kattilasaari med hela familjen då Annica fyller 30 år nästa torsdag :-)
Jag & Selene stannar kvar där hela helgen medan Martin ska vara på järnvägsföreningen och sen kommer och hämtar oss på söndag kväll.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: maria

Vi stannar nog oxå till söndag eftermiddag/kväll :)

2012-06-18 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0