Glad Midsommar!

Idag fick vi äntligen soligt & härligt!! :-)

Blev en liten springtur samt lite boll-träning med Britta på fm. Så skönt!!
Trist bara att inte kunna träna fullt ut, lär ta ett tag innan revbenen återhämtat sig. Men allt jag klarar av kör jag!
Kaffe & surr ett tag innan jag promenerade hem.

Duschade, kokade mig gröt & ägg och åt. Kört en maskin tvätt.
Sett tv ett tag och så köpte jag glass när glassbilen var förbi :-)













Önskar alla en riktigt glad & trevlig midsommarhelg!!
Själv firar vi i Kattilasaari tillsammans med mamma, Bertil & syrrorna med familjer. Vi ska fira Annica som fyller 30 år nästa torsdag :-)




Kommentarer
Postat av: Kattis

Härliga soliga sommarbilder. Önskar dej en fortsatt härlig midsommarhelg. Idag gjorde vi en utflykt, sen har Micke klippt gräs, knotten har varit som galna så jag och hundarna flydde in i stugan.

2012-06-23 @ 20:08:34
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0