Mår skit

Idag har inte alls varit någon bra dag... Jag mår skit p g a allergin och har så fruktansvärt ont i revbenen på vänster sida, kan inte ligga hur som helst, får knappt sova osv... hostan är jobbig och allt tar på andningen...

Har bara vilat och sett på tv mest hela dan... var ute en stund på gården med Selene på dan.

När Martin kommit hem efter jobbet och fått i sig lite mat åkte vi till Boden till jourcentralen och läkaren kände på min vänstersida och lyssnade på lungorna och konstaterade att revbenen är väldigt irriterade, jo tack jag vet, det gör ooooont som f----n :-( även lungorna är lite påverkade. Jag fick utskrivet Cocillana Etyfin mot hostan samt Pronaxen mot smärtan/irritationen. Så nu ska det förhoppningvis kännas bättre om några dagar.

Martin hämtar ut medicinerna åt mig imorgon när han åker iväg till föreningen på em. Han lämnar medicinerna åt Britta som tar hem dem åt mig då han blir borta flera dagar.

Fick hämta lite Cocillana hos Jan & Hjördis så jag kan ta ikväll och imorgon på morgonen. Skönt det.
Handlade lite innan vi lämnade stan.

Sett Mästarnas Mästare och finalen vanns av Jörgen Jönsson. Tvåa kom Magnus Wislander och trea Pernilla Wiberg.

P g a rådande omständigheter så blir min tänkta resa imorgon kväll ner till skolan och certifiering till Personlig tränare inställd. Hälsan går i första hand och jag skulle inte kunna göra mig själv rättvisa när jag mår som jag gör nu. Tråkigt!

Nu är det snart sovdags. Ska läsa en stund först.

Hoppas alla haft en bra helg trots trist väder.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men va tråkigt att du mår så dåligt. Hoppas att medicinen behöver hjälpa snart och att du inte åker på lunginflammation! Här har regnet vräkt ner hela helgen och det fortsätter även idag. Börjar nästan tro att det ska bli en sån här kall och regnig sommar i år.

2012-06-04 @ 10:22:44
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Zara Hallman

Hej Ingela.

Men så tråkigt att du har så besvärligt,livet är inte rättvist, hoppas du får din medicin snart så du blir bra, ska sända dig en tanke.

Stor kram Zara

2012-06-04 @ 18:37:57
URL: http://houseofchandeliers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0