Sommarvärme

Tjohoo! Äntligen är sommarvärmen tillbaka! Underbart ljuvligt väder idag! :-)

Jag har klippt gräsmattan idag och det tog 2,5 tim. Härligt!









Känns fortfarade en del i revbenen och jag kan inte göra alltför tunga saker än. Enormt skönt är det att slippa hostan!! Hostar till nån gång då och då nu bara :-)  har slutat med medicinerna och äter nu endast allergimedicin.

Igår kväll blev det en träningstur med spannet och vi körde 2,7 mil. Pausade ibland så hundarna fick pusta ut ordentligt och avslutade som vanligt med bad :-) 

Selene är nu på dygn 33 och på fredag ska jag ta nya foton då det är dygn 35 = 5 veckor.
Här kommer bild från i söndags då det var dygn 30.


Det börjar synas lite nu :-) speciellt framför bakbenen där hon alltid varit jättesmal.



Ser på fotboll nu och matchen Holland-Tyskland där Tyskarna nyss gjorde mål.
Tidigare spelade Portugal-Danmark och Portugiserna vann med 3-2.

På fredag spelar Sverige sin andra match, då mot England. Då hoppas jag vi får se på riktig fotboll istället för det bedrövliga spel de visade mot Ukraina!! Annars är Sverige ute ur EM.

Imorgon kväll kommer Martin hem efter att varit borta sen igår morse.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Skönt att slippa medicinerna & hostan! Hon ser inte fullt lika trådsmal ut som vanligt, din vackra Selene... hoppas det är ett gäng därinne! Har du tänkt ultraljuda/röntga för att veta säkert? Jag har en granne som ockuperar tv:n för fotboll varenda dag, märkliga nöjen tycker jag... :P

2012-06-14 @ 19:52:21
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: Cecilia

Hoppas ni hittar ett helt gäng därinne då! :-)

2012-06-14 @ 20:42:28
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0