Lugnt även idag

Idag mår jag ungefär som igår. Lite piggare då jag har mindre feber, skönt!
Däremot har jag världens huvudvärk som även sätter sig på ögonen så det är sjukt jobbigt :-(
Matt & trött i kroppen fortfarande också så man orkar inte så mycket.

Har iallafall varit ute på gården ett tag och njutit av den underbara solen :-)


Felix njuter också

Annars har det mest blivit soffan & tv då det har varit säsongsavslutning i världscupen i både skidskytte & längdskidor. Bäst lyckades Charlotte Kalla som kom 3:a idag. Fast allra bäst gick det i alping, herrarnas slalom där André Myhrer vann dagens tävling och tog hem slalomcupen! :-)

Nyss har jag hjälpt Martin att lufta bromsarna på Volvon. Så himla skönt att ha den igång nu! :-)

Nu blir det tv resten av kvällen. Kollar just nu på Sportnytt och kl 20 blir det Så ska det låta!

Hoppas alla haft en härlig söndag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tråkigt att du blev sjuk med feber, hoppas du inte åkt på influensan. Den är det många här i Sundsvalls-trakten som haft sista veckorna. Du får krya på dej. Vi har haft en skön helg i stugan, orkade inte släpa med någon dator. I morgon är det jobbardags, valpledigheten är slut så vi får se hur det kommer att gå.

2012-03-18 @ 20:14:10
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0