Grillat

Igår kväll var vi hos Britta & Lasse i deras kåta och grillade tillsammans med dem, Wickan, Natalie & Casper. Mycket trevligt & gott :-)
For hem strax efter halv nio då Martin behövde sova lite eftersom han skulle iväg och jobba extra på natten.
Jag ville dessutom hem till soffan och vila, jag såg på tv resten av kvällen och la mig vid midnatt då M steg upp för att åka iväg.

Idag kom Martin hem vid halv tolv efter att ha handlat på vägen hem.
Vi drack kaffe och fikade. Jag har legat mest hela dan eftersom jag fortfarande är lika dålig :-( såå trist.
Hostan är verkligen otrevlig, inte kul när det känns som om man ska hosta upp inälvorna och kräkas :-(
Nu har dessutom även högra ögat blivit irriterat och geggar lite.

Vi var ute på gården och njöt nu på em, grillade pinnbröd, rimmat sidfläsk & jägarbacon och det är såååå gott!


Felix


Selene






Tallkotte


Martin & Selene busar lite




Tarro




Rimmat sidfläsk och pinnbröd på grillning


Färdigt för att äta!

Nu vilar jag och ser på tv. Ska snart göra iordning hundarnas mat.

Hoppas alla hade en trevlig valborg och en trevlig 1:a maj idag :-)
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Ja, det är riktigt underbart med egen lägenhet :)

2012-05-03 @ 15:30:00
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Kattis

Men det var då en riktigt envis infektion du har åkt på. Hoppas verkligen det vänder snart. Vi väntar ruskväder till helgen, känns inget roligt alls. Trodde verkligen att våren var här på riktigt nu.

2012-05-03 @ 19:32:52
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0