Skrållan

Idag promenerade jag till Marika & Lovisa och var ute i det fina vädret med dem.
Lovisa har en kaninunge som heter Skrållan, jättesöt är den.



Vi lekte i sandlådan, gungade, Lovisa hoppade studsmatta och så assisterade jag Marika vid bygge av en kaninbur och fick även hjälpa Lovisa att spika då hon också ville bygga lite :-)





Åkte hem med Lasse sen då vi skulle ut och träna spannet. Blev 9 km idag och det gick bra i värmen.
Avslutade med bad precis som förra gången.

Misstänker starkt att parningen tagit då Selene börjat bete sig lite annorlunda på vissa sätt. Spännande om nån vecka när det börjar synas också :-)

Kokade mig lite mat när jag kom hem och så har hundarna fått sin mat.
Ser på tv och tar det lugnt nu resten av kvällen.

Martin har varit på MBV hela dan och jobbar imorgon så han kommer hem imorgom em.
Imorgon kväll är det träningskväll bakiplan, då blir det Rallylydnad.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sååå söt liten kanin :) spännande väntan på o se resultatet av parningen :)

2012-05-21 @ 20:14:53
Postat av: LenaMarie

Hej hej!

Vad lustigt jag satt och tänkte på dig igår, hur mycket jag saknade dig och att det är så långt mellan varandra. Vad roligt med Selene!!! Spännande! Hur är det med Tarro?

Vi var och kollade bössorna på skjutbanan, Kirro var givetvis med och jösses tror mina armar är 2 meter längre. Lika taggad som alltid. Jag har ju återigen tre katter, Armani somnade ju in min skönhet men nu i julas kom en liten tjej som haft ett tufft liv så det är åter tre. Walentino har två tjejer nu ;) väl uppassad. Saknar dig så enormt Ingela, det finns inte ord vad jag känner.

2012-05-22 @ 15:49:11
URL: http://www.norrskenet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0