Valparna 4 månader

I dag är valparna 4 månader gamla, vad tiden går fort!
 
 
inte så lätt ätt få jättebra bilder när man är själv och de inte är stilla många sekunder :-)
Haft ute dem en och en och promenerat lite i skogen och tränat inkallning.
Det går ganska bra men de är rädda att jag ska ta fast dem då de gärna skulle vara ute hela tiden så därför kommer de inte riktigt ända fram alla gånger utan stannar en halvmeter ifrån och står och tittar på en... morr!
Men träning träning träning! :-)
 
Det har snöat några cm så nu är det livsfarligt ute då det är ren isbana under snön, man får verkligen gå försiktigt.
 
Tränade ett pass tidigare på fm, skönt. Blev bara en promenad tillsammans med Britta i går så det var skönt att träna i dag.
 
Martin har jobbat och kommer hem på nån timme. I kväll är det fotboll VM-kval Sverige-England och det ska vi se!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Försökte också fota "huliganerna" igår!
Det gick inte alls :)
Men roligt hade jag medan jag försökte haha
Smakprov kommer när jag hunnit lägga över till datan!
Ha en underbar dag och helg!
Kramar från Skåne <3

2012-11-15 @ 11:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0