Träning med Laila och spannet

I dag har man äntligen fått njuta lite av bättre väder, så härligt.
 
 
Britta & jag gick en promenad på fm och då sken solen, underbart! :-)
 
Martin åkte iväg till jobbet strax efter kl 17.
Jag & Selene har haft besök av Laila och deras hundar och varit och tränat dem. Körde 10 km precis som senast och det gick jättebra. Selene fick denna gång springa tillsammans med Avos då Izor gick i led tillsammans med Eos.
 
 
Har gett valparna och Selene deras kvällsmat och nu ser jag på tv fram till läggdags.
Ska bara ut en sväng med Tarro sen innan jag lägger mig.
 
I morgon mitt på dan/tidig em när Martin kommer hem så åker vi iväg till Storsien för helgens älgjakt.
Ska bli så roligt att äntligen vara med en helg :-)
Valparna får vara i lilla hagen som vi sätter upp tillfälligt nedanför huset i Sien.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha en härlig helg på er allihop!
Astan o Pandis jagar kisekatterna .....
Astan har sovit i sängen i natt med mig och Siri hihi

2012-10-12 @ 08:27:59
Postat av: Kattis

Å va kul att du kan få hänga med på älgjakt i helgen. Hoppas ni får hyfsat väder och att att du känne dig pigg och kry igen. Vi tänker byta till vinterdäck och Micke ska följa med och täcka kallkällan som vi får vatten ifrån med granris samt lära sig hantera motorsågen han köpte igår. Huuu så otäckt. Läskigt med motorsågar. Igår kväll när vi skulle krypa i säng upptäckte vi att det var blött i Mickes säng. Coffy måste ha kissat där och vi fattar inte varför. Det har aldrig hänt förut. Han blev ju rumsren jätte snabbt och har aldrig gillat att kissa eller bajsa inne. Könsmognadsfasoner eller kan han vara lite stressad över att vara i hundgården igen nu när vi jobbar efter att ha varit med oss hela dagarna under semestern??

2012-10-12 @ 12:40:04
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0