Ätit mat

I dag har jag äntligen mått mycket bättre och kunnat äta ordentlig mat, så skönt!! :-)
Är dock ganska kraftlös och trött fortfarande men det blir nog bättre på några dar nu när jag kan äta igen.
 
Marika & Lovisa var förbi på fm och hälsade på valparna, vi hade ut dem på gården så de rejsade och busade.
 
Sen tog jag in Nyx och duschade av henne lite och hade henne inne ett bra tag. Hon busade med Tarro och vi klippte klorna på dem. Sen gav jag henne mat innan jag gick ut till Nemi & Eirene och gav dem mat. Efter ett tag fick Nyx gå ut igen då hon inte var så fuktig.
 
Lagade mat, spagetti och köttfärssås, såååååå gott! Underbart att kunna äta!
Sen tog jag in Nemi och till sist Eirene för kloklippning.
Efter det har jag & Selene varit till Skogså och därifrån for Laila & jag med hundarna i finkan iväg till där vi skulle träna hundarna. Hundarna fick springa 10 km och Selene fick springa tillsammans med Izor och det gick jättebra! Det går inte att ta miste på att de är syskon, så lika i utseende och de springer precis likadant :-)
 
 
Kom tillbaka hem för en stund sen och har nyss gett valparna & Selene deras kvällsmat.
 
I morgon är det dags för valparna att få sin 12-veckors spruta. Tänkte gå en sväng på stan med dem först, blir roligt.
 
Det ska bli bättre väder nu så det ser man verkligen fram emot då man är riktigt spyless detta eviga regnande.
Soligt & fint, vad man ska njuta då.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas du blir riktigt bra nu!
Här har vi haft näst intill storm flera dagar i sträck :(
T.o.m hundarna har tyckt att blivit för kallt för fort!
Astan är en lite spjuver, hoppar och studsar fram i stormen, Pandan är ju stabil och stadig om än väldigt ljudlig :)
De funkar bra med resten av flocken, dock har Stampe och Tiggern lite problem när tjejerna anfaller :D
Kram på er från Skåneland

2012-10-10 @ 09:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0