Ljuvlig dag

I dag får man äntligen njuta av solen igen! Underbart! :-)
 
 
Steg upp kl 7 i morse och var först ut och rastade Tarro. Gav honom mat och gick ut och släppte ut Selene en sväng och sen fick hon och valparna mat.
Åt frukost & läste tidningen.
Sen kom DHL med leverans, hundgårdssektioner då vi äntligen ska riva ner det gamla ruttna och sätta upp ny fin hundgård.
 
Såg på tv och tog det lungt ett tag på fm.
Sen klädde jag på mig och tog ut valparna och var med dem i skogen i 40 minuter och de rejsade och busade omkring :-)
 
 
När jag satt in valparna igen så tog jag ut Tarro på en liten promenad. Det är verkligen underbart ute.
 
 
I kväll blir det träning med Lasse & spannet. Vi körde inte i går för att slippa ha det så blött & skitigt.
Nu är det fruset och trevligare att köra.
 
Martin har jobbat och är nu på järnvägsföreningen och sen jobbar han igen så han kommer hem imorgon efter jobbet.
 
På fredag kommer syster Catrin hit, det blir trevligt! :-)
Sen blir det träning med Laila & hennes spann på fredag kväll.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka underbara bilder!!
Gud vad Eirene och Astan är lika :)
Ikväll ska jag ha kvalitetstid med Pandis, bilder kommer förhoppningsvis!
Gamlingarna ska helst också få sig en tur, får se vad tiden räcker till :D
Kramar från "familjen"

2012-10-18 @ 14:41:50
Postat av: Kattis

Ser härlig ut med snön. Skönt för valpisarna att kunna busa runt utan att kanske bli så smutsiga som när det regnar och är lerigt. Fattar inte vad det är för fel med vädret, regnar ju liksom hela tiden känns det som. Inte mycket snö kvar hos oss nu. Coffy verkar har självrengörande päls, han kan vara jätte smutsig och helt plösligt utan att man fattar hur det gått till är han ren och fin igen med ostbågslukt från tassarna.

2012-10-18 @ 21:34:03
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0